O nas

Skupino KOPLAS tvorijo:

  • KOPLAS d.o.o. Ljubljana
  • KOPLASPRO d.o.o. Nova Pazova

Dobavitelji

Sodelujemo le z dobavitelji, ki nam nudijo najboljšo opremo na posameznem področju, nam nudijo celovito in popolno tehnično pomoč, imajo korekten odnos do kupcev, ter nam v skladu z našo strategijo omogočajo dobavljanje rezervnih delov in skrb za servis strojev in opreme.

Takšna usmeritev se je v 25 letih obstoja izkazala za edino pravilno pot, ki vodi do vsestranskega zadovoljstva: kupca opreme, dobavitelja in nas prodajalca.

Vizija

Leta 2020 bo skupina Koplas ena izmed vodilnih podjetij za svetovanje, prodajo in servisiranje strojev in opreme za preoblikovanje pločevine na vseh trgih nekdanje Jugoslavije.

Strateške usmeritve

  • Izboljševanje kakovosti servisnih in prodajnih storitev,
  • nenehno iskanje novih ter inovativnih rešitev s področja preoblikovanja pločevine, dopolnjevanje ponudbe
  • povečanje prodaje.

Zgodovina

1994

Začetki skupine Koplas segajo v leto 1994, ko je z svojo dejavnostjo pričelo podjetje v Ljubljani. V tem letu se prične sodelovanje s prvimi dobavitelji stojev in opreme. V dobrih šterih mesecih obstoja dobavimo prve stroje EUROMAC in IMCAR.

1995

Dobavimo prve stroje VIMERCATI.
Skupno v 1 letu dobavimo 22 strojev.

1996

Sprva se je ta širitev kazala kot prisotnost na sejmih v Zagrebu, Beogradu, Zenici in Sarajevu, leta 1996 je sledilo odprtje zastopstva v BiH.

2002

Leta 2002 smo odprli tudi podjetje v Srbiji in s tem vzpostavili drugo servisno točko na tržišču nekdanje Jugoslavije.

2006

Poleg tega se podjetje že od leta 2006 redno udeležuje tudi sejmov v Skopju.

Poleg širitve na tuje trge vseskozi dopolnjujemo tudi našo ponudbo in se tako odzivamo na spremembe in iznajdbe novih tehnologij obdelave. Od nekaj dobaviteljev, ki so z nami že od vsega začetka se je ponudba do danes razširila že na 25 proizvajalcev strojev, orodja in opreme s celega sveta. Po potrebi za kupca poiščemo in posredujemo pri nabavi druge opreme za preoblikovanje pločevine dobaviteljev izven našega rednega prodajnega programa.

Ključne vrednote: kakovostna ponudba, dolgoročno sodelovanje, korektni odnosi do dobaviteljev in kupcev, zanesljivost, visoka usposobljenost kadrov.

Kontaktirajte nas